Tjenester

Lad os gøre samarbejdet nemmere!

Integration

Integration mellem jeres og vores opgavestyringssystem

Det behøver ikke at være indviklet at udveksle data.

Vi tilbyder vores kunder at udvikle en integration, som sikrer fejlfri dataudveksling mellem deres opgavestyringssystem og vores system, Microbizz.

Med integrationen sparer vores kunder både tid og ressourcer, da det administrative arbejde bliver betydeligt reduceret.

 

 

Fordelene ved denne type integration:

   Ventetiden fra, at ordren gives, til opgaven er modtaget hos os, mindskes markant.

   Gnidningsfri kommunikation mellem ordregiver og tekniker, der udfører opgaven.

   Flow i opgaver, der synkroniseres mellem de to systemer efter behov – typisk hvert 15. minut.

   Kontinuerlig overvågning af opgavestatus, som altid er opdateret.

   Data og information fra jeres opgavestyringssystem danner grundlag for opgaven, som sendes til vores system.


Dalux FM

Vi har allerede udviklet en integration med Dalux FM.

Når kunden opretter en opgave til LTECH i Dalux, bliver der automatisk oprettet en identisk opgave i vores system, Microbizz, med relevante oplysninger og ansvarlige medarbejdere.

Når vores medarbejder har modtaget og løst opgaven, sendes en besked direkte til kunden i Dalux med løsningsteksten. Her ændrer opgaven status til udført og bekræftet i Dalux. Når kunden i Dalux bekræfter den færdige opgave, bliver den automatisk markeret som fuldført i begge systemer.

På den måde sparer man tid og administrativt arbejde på tværs af systemerne.

Driftscenter

LTECHs Driftscenter giver dine tekniske installationer den opmærksomhed, som de fortjener, så du kan fokusere på vigtigere ting. 

Vores driftscenter tilbyder vi flere forskellige typer service – det kan være alt fra sikring af at udstyret er online og funktionelt, til komplet overvågning med remote fejlsøgning og rekvirering af de rette håndværkere.

Naturligvis er det dit behov der er højeste prioritet og derfor fokuserer vi på dét der er vigtigst for jer. Om det er energiforbruget eller om det er indeklimaet, så finder vi sammen en skræddersyet løsning der passer til dine installationer.

De typiske services hos vores kunder:

  Ekspert overvågning af jeres CTS-anlæg.

  Anlæg trimmes løbende og fejl fanges med det samme, så du sparer penge.

  Proaktiv styring af anlæg. Alarmer opdages før bygningens brugere.

  Vi sørger for at vvs’eren ikke kommer ud til el-arbejde og omvendt.

  Vi pinpointe fejl hurtigere og rigtigt første gang.

  Mulighed for at benchmarke anlæg og energioptimering.

  Vi rapporterer løbende tilbage, så du kan se værdien af servicen.

Vores driftscenter er bemandet af vores dygtige CTS teknikere, som løbende overvåger de tilkoblede CTS-anlæg. Derfor kan du altid regne med at dine anlæg kører, som de skal.

Læs mere om vores driftscenter.


Læs flyer

LTECH Ekstranet

Hos LTECH ønsker vi at give vores kunder den bedst mulige og mest overskuelige oplevelse. Derfor tilbyder vi LTECH Ekstranet – en platform, hvor du kan få overblik over dit projekt fra start til slut.

Hvad tilbyder LTECH Ekstranet?

Adgang til produktionsplanen for dit projekt

Få let overblik over planlægning, budget, deadlines, økonomi og meget mere.

Oprettelse direkte i vores system

Du kan nemt oprette nye opgaver, dokumenter, informationer og meget mere direkte i systemet.

Døgnet rundt

Tjek status på igangværende og afsluttede opgaver, når det passer dig – helt uafhængigt af LTECH.​

Serviceaftaler

Som ejer/lejer af en bygning med tilhørende bygningsautomatik er der rigeligt at have styr på. Det er vores erfaring, at bygningens CTS/BMS-installationer ikke altid får den opmærksomhed, som de burde – måske fordi de er usynlige i dagligdagen, kompetencerne ikke er i huset, eller fordi andre teknik/IT-investeringer har mere direkte indflydelse på dagligdagen og firmaets primære formål.

Hos LTECH kan vi tilbyde at overtage mange daglige CTS/BMS-driftopgaver og sikre, at I altid har funktionsdygtige og optimerede anlæg. Vi er branduafhængige eksperter og har mange års erfaring med både etablering, drift og service af udstyr på platforme fra Siemens, Schneider Electric og Tridium. En serviceaftale hos os tilpasses de enkelte anlæg og ønsker, og fordi ønsker og behov er forskellige, har vi meget at byde på.

Fleksibilitet er nøglen til succes

Alle kunder og installationer er forskellige – det samme gælder ønsker til service. Derfor skal vi også yde differentieret service.

Enkelte punkter er dog ens. Service skal forstyrre brugerne mindst muligt, være billigst muligt, men alligevel sikre driften og overholde loven.

Via internettet og sikre forbindelser kan mange checks og services, som ikke kræver fysisk fremmøde, udføres online fra vores driftscenter, så vi ikke forstyrrer mere end højst nødvendigt. Det reducerer køretid og brændstof, hvilket både er godt for miljøet og pengepungen.

Vi kalder det e-Rundering og udfører dette dagligt for mange kunder fra vores eget driftscenter. Med hurtig opkobling til kundernes anlæg bliver vi også ofte involveret i fejlfinding eller ændringer til systemindstillinger. Vi er specialister og har erfaringen fra tusindvis af anlæg.

Alle udførte serviceaktiviteter afsluttes med en udførlig servicerapport med status på anlægget og forslag til forbedringer.

Du kan læse mere om vores serviceaftaler og hvad du som servicekunde hos LTECH kan forvente i denne brochure.


Læs bro​​​​​​​​​​​​​​chure

Døgnvagt

Er uheldet ude står vi til rådighed døgnet rundt hele året rundt!

Vi har 24 timers døgnvagt 365 dage om året. Ring til vagttelefonen på +45 44 83 16 00.

Med den rette serviceaftale hos os kan du roligt kontakte os døgnet rundt, hvis der opstår akutte nedbrud eller andre problemer. Vi bestræber os på, at mindske omkostningsrige forstyrrelser, hvorfor vi fagligt vurderer om der er brug for akut handling eller ej. Dernæst udbedrer vi eventuelle fejl, således at jeres produktion forstyrres mindst muligt.

Finansiering af vores løsninger

I LTECH har vi mulighed for at tilbyde vores kunder finansiering/leasing af vores løsninger. På den måde undgår I at binde likviditet i virksomhedens materielle aktiver.

Fordelene ved leasing er:

   Opdateret udstyr

   Alle omkostninger samlet som en månedlig ydelse, der betales kvartalsvis forud

   Mulighed for lavere leasingydelser med restværdi ved udløb

   Lave etableringsomkostninger – 600 kr. pr. aftale

   Fuldt fradrag for leasingudgiften

   Bedre likviditet og dermed mere råderum

   Ingen omkostninger til stiftelse af sikkerheder

   Ingen momsudlæg som ved kø

Kontaktformular


   Adresser

Tempovej 48 & 44, 2750 Ballerup
Vesterballevej 25A, 7000 Fredericia
Kordilgade 18,2, 4400 Kalundborg

  Ring til os

+ 45 44 83 16 00

  Skriv til os

info@ltech.dk

  Åbningstider

Man-tors: ​07:00 - 15:30
Fre: ​07:00 - 12:00
Lør-søn: ​Lukket

Vagttelefon 24/7